Меню

REGULAMIN

1. Przyjęcie i zamówienie towarów

  • Aby złożyć zamówienie należy zarejestrować się. Pracujemy na podstawie zaliczki w rozmiarze 50% całkowitej sumy zamówienia. Aktywujemy wasze konto dopiero po wniesieniu przedpłaty. Zaliczkę można zostawić w naszych oddziałach w Białej Podlaskiej lub Terespolu lub zrealizować transakcję kartami: MasterCardVISA
  • Otwórz zakładkę „Nowe zamówienie”, wybierz oddział, w którym chcesz odebrać towar, w polu „link na towar” wstaw link wybranego produktu, umieść opis towarów lub przydatne informacje w polu „Opis zamówienia”, co pomoże nam dokonać odpowiedniego wyboru przy zamówieniu.
  • Drodzy użytkownicy, Wasze zamówienia są przetwarzane tylko w dni robocze, w ciągu 48 godzin. Dni robocze to wszystkie dni z wyjątkiem sobót, niedziel i dni ustawowo wolnych od pracy.
  • Zamówienia od różnych sprzedawców są przetwarzane oddzielnie. Prosimy o uwzględnienie tego przy składaniu zamówienia i wklejanie wszystkich linków w jedno pole „Link na towar”. Składając zamówienie na kilka przedmiotów od jednego sprzedawcy, należy użyć przycisku „Dodaj towar od tego samego sprzedawcy”. Maksymalna liczba linków w jednym zamówieniu to 10. Nie łączymy zamówień od różnych sprzedawców.
  • Komentarze administratora można odczytywać w zakładce „Moje wiadomości”. Komentarze od użytkownika należy pozostawiać w zakładce „Zamówienia”, klikając na ikonkę „Korespondencja”, która znajduje się naprzeciwko Twojego zamówienia, a w przypadku nieprzeczytanej wiadomości jest podświetlana na czerwono. Nie bierzemy pod uwagę komentarzy, które są wysyłane do nas poprzez e-mail.

2. PRZEDPŁATA

  • Aby złożyć zamówienie należy zarejestrować się. Pracujemy na podstawie zaliczki w rozmiarze 50% całkowitej sumy zamówienia. Aktywujemy wasze konto dopiero po wniesieniu przedpłaty. Zaliczkę można zostawić w naszych oddziałach w Białej Podlaskiej lub Terespolu lub zrealizować transakcję kartami: MasterCardVISA, po czym zamóimy towar u sprzedawcy do naszego oddziału, przy przyjęciu opłacimy i wyślemy do was wiadomość.
  • Rozliczenia transakcji kartą płatniczą i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Dotpay.pl
  • Zwracamy Waszą uwagę, że podczas doładowania bilansu na rachunek wlicza się kwota bez komisji, którą opłaca użytkownik, 1.6% od ogólnej kwoty transakcji, ale nie mniej niż 30 polskich groszy za każdą transakcję.

3. ZWROT ŚRODKÓW PIENIĘŻNYCH (ZWROT PRZEDPŁATY)

  • W przypadku gdy transakcja nie miała miejsca lub jeżeli zmieniłeś zdanie o dokonaniu zakupu i chcesz zwrócić zapłaconą kwotę, zwrot wartości depozytu następuje po okazaniu oryginału dokumentu potwierdzającego wpłatę środków jako przedpłaty. Pieniądze są zwracane tylko osobom, których dane są wpisane na paragonach. Środki zdeponowane za pomocą karty bankowej również zostaną zwrócone na twoje konto bankowe.
  • Transakcję można uznać za niewykonaną, tylko jeśli status twojego zamówienia jest „zarejestrowano” lub „odmowa”, w pozostałych przypadkach zwrot pieniędzy (przedpłaty) nie jest możliwy, ponieważ towary zostały zamówione i została rozpoczęta procedura dostawy. W związku z poniższym, prosimy o wykonywanie przemyślanych zamówień.

4. ZWROT VAT

  • Dokument TAX FREE jest wypisywany na towar ogólnej wartości od 200 zł, na który sprzedawca wystawił fakturę VAT.
  • Istnieje możliwość połączenia zamówień od różnych sprzedawców w jeden dokument TAX FREE. Do wartości towaru jest włączony koszt dostawy.
  • Warto podkreślić, że nie wszystkie kategorie towarów są objęte stawką VAT 23%.
  • Pieniądze są zwracane tylko osobom, których dane są wpisane na dokumencie TAX FREE lub upoważnienu, pod warunkiem podpisania się na obydwu dokumentach.

5. WARTOŚĆ ZAMÓWIENIA

  • Wymiar naszego wynagrodzenia to 6%.
  • Przy wartości zamówienia od jednego sprzedawcy poniżej 250 zł wynagrodzenie jest stałe i wynosi 15 zł.
  • Wartość dostawy zawsze jest włączona w ogólną wartość towaru.

6. WYJĄTKI W ZAMÓWIENIACH

  • Nie kupujemy towarów o podejrzanym pochodzeniu i nie przystępujemy do transakcji ze sprzedawcami z negatywnymi komentarzami, bez żadnych wyjątków.
  • Niektóre rodzaje towarów nie nabywamy z dostawą „przesyłka kurierska” lub wysyłanych listami Pocztą Polską, gdyż istnieje duże ryzyko nieotrzymania paczki uprzednio opłaconej. To znaczy nie dokonujemy przedpłat przelewami bankowymi i kartami płatniczymi. Należy wybierać formę dostawy „przesyłka kurierska pobraniowa”.
  • Zastrzegamy sobie prawo do odmowy realizacji zamówienia, o przyczynie odmowy możesz przeczytać w zakładce „wiadomość od administratora”.
  • Zwracamy uwagę na fakt, że przy zamawianiu towarów używanych, sklep nie ponosi odpowiedzialności za ich wygląd zewnętrzny i sprawność, a zatem takie zamówienia realizowane są wyłącznie na osobistą odpowiedzialność użytkownika.

7. ZWROT TOWARU

  • Kompletność i zawartość paczki, rozmiar, kolor i ilość itp. zawsze sprawdzaj w sklepie, w przyszłości roszczenia i zwroty nie będą akceptowane.
  • W niektórych przypadkach zwrot towaru możliwy tylko w ciągu czternastu dni od otrzymania paczki od kuriera (art. 27–29 ustawy o prawach konsumenta) po wcześniejszym uzgodnieniu ze sprzedawcą, koszt przesyłki kurierskiej w wysokości 20 zł i zależy od wymiarów i wagi przesyłki, do kwoty tej należy doliczyć 15 zł opłaty za usługę zwrotu.

8. ZOBOWIĄZANIA GWARANCYJNE

  • Nie bierzemy na siebie obowiązku gwarancji za nabyte przez Was towary, jeśli autoryzowany przedstawiciel lub sprzedawca nie uzna Waszego przypadku gwarancyjnym, w tym wypadku wszystkie koszty naprawy i usunięcia wad, a także koszty wysyłki nie są rekompensowane.

9. MAGAZYNOWANIE TOWARU

  • Maksymalny okres przechowywania towaru wynosi 30 dni, po upływie tego czasu kara wynosi 1% od wartości zamówienia za każdy dzień zwłoki.

10. PLIKI (COOKIE)

  • Zaakceptowanie plików cookie jest warunkiem korzystania z naszej witryny. Jeśli jednak użytkownik zablokuje korzystanie z plików cookie, nasza witryna i nasza usługa będą działać z ograniczeniem niektórych funkcji.

11. GROMADZENIE I PRZECHOWYWANIE DANYCH OSOBOWYCH

  • Gromadzimy, przechowujemy i przetwarzamy dane użytkownika, wyłącznie w celu realizacji naszych usług, w zakresie administracji technicznej, do własnych celów marketingowych oraz zapobiegania przestępczości i oszustwom. Nie przechowujemy danych o płatnościach naszych klientów, wszystkie płatności są przetwarzane na serwerach dotpay. Dane osobowe użytkowników przekazywane są stronom trzecim tylko wtedy, gdy jest to dozwolone prawem, w ramach realizacji umowy lub realizacji wzajemnych rozliczeń, w celach marketingowych lub w przypadku wcześniejszej zgody samego użytkownika.

12. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH

  • Ochrona danych to kwestia zaufania, a zaufanie użytkowników jest dla nas bardzo ważne. Żeby użytkownicy czuli się bezpiecznie podczas odwiedzania naszej witryny, ściśle przestrzegamy przepisów prawnych dotyczących przetwarzania danych osobowych. Dane osobowe są chronione loginem i hasłem, które są przechowywane w bazie danych w postaci zaszyfrowanej. Nasza strona korzysta z bezpiecznego połączenia (https).
  • Podmiotem odpowiedzialnym za zbieranie, przetwarzanie i wykorzystywanie danych osobowych zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych (Dz.U. 1997 nr 133 poz. 883) jest Mantis Sp.z o.o. Odpowiednie informacje można uzyskać od osoby uprawnionej poprzez poniższe formy kontaktu:
  • adres: Mantis Sp. z o.o., ul.Sitnicka 135, 21-500 Biala Podlaska, Polska
  • faks: +48 (83) 3422427
  • e-mail: mantispoland@gmail.com
  • Użytkownik może w każdej chwili uzyskać bezpłatne informacje o swoich danych, które są przechowywane u nas, a także wykorzystać swoje prawo do poprawiania, blokowania lub usuwania swoich danych. Aby to zrobić, użyj danych kontaktowych wymienionych powyżej.
  • Jeśli nie zgadzasz się z przetwarzaniem lub użyciem twoich danych prze Mantis Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami dotyczącymi ochrony danych, w całości lub w odniesieniu do poszczególnych punktów możesz wysłać swój sprzeciw za pomocą e-maila, faksu lub listu, korzystając z podanych danych kontaktowych .

Administracja strony zakaz24.pl zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w niniejszym regulaminie, bez uprzedniego powiadomienia użytkowników.

WAŻNE!

Prosimy, nie wysyłajcie nam pytań o produkty, które chcecie zamówić. Na przykład: jaka jest waga fotelika dziecięcego? Czy można zamówić od tego sprzedawcy towary, z wyjątkiem …? ile to będzie kosztować? Nie świadczymy usług doradczych w zakresie charakterystyki i zawartości towarów, ale prowadzimy obsługę informacyjną w zakresie dostawy towarów do punktu wydania w Białej Podlaskiej lub Terespolu, nie wysyłamy towarów do Brześcia, Mińska lub innych miejscowości. Zamówione towary można odebrać tylko w naszych oddziałach.